2010. okt. 3.

Sorakozó, rendrakás

Költöttem két versikét az osztálynak a gyorsabb sorakozó és rendrakás eléréséért.
Én még mindig papírról olvasom a saját soraimat, ők már kívülről fújják! :D
Többnyire eredményesek, de volt már, hogy feleslegesen mondtuk el...


Rendrakó-vers

Az asztalról gyorsan elpakolok,
Tanító néninek szótfogadok.
Rend a lelke mindennek,
Van helye könyvnek, füzetnek.
A tolltartót is összerakom,
Ne legyen a pad alatt papírhalom.
Folyton azon jár az eszem,
Hogy az üzenőben csillag legyen.


Sorakozó-vers

1, 2, 3 - keresem a párom.
Egyenesen állok, igazodom,
Hogy lökdössenek azt nem hagyom.
Mire tanító néni idenéz,
Gyönyörű legyen az egész!

1 megjegyzés:

  1. Én őszintén el vagyok tőled ájulva... nem lehetne, hogy klónozzanak és mindenhova jusson belőled, Barbi néni?:) nekem kellenél... csudajó itt időzni!:))

    VálaszTörlés