2011. febr. 23.

Fazonok

kép forrása: internet


Múltkor a csillagjegyekről beszélgettünk. Tulajdonképpen ők vetették fel a témát! :D
Beszélgettünk a csillagászatról és a csillagjóslásról. Megnéztem mindenkinek a csillagjegyét. Néhány jellemvonást is kijegyzeteltem a jegyek mellé. Mókáztunk, kire illik a leírás, kire nem. Többnyire talált! Le is rajzolták a saját csillagjegyüket és medált készítettünk belőle.
Azután a nap után sokat gondolkoztam rajtuk.
Olyan helyes fazonok mind (a fazon szó az én szótáramban egyéniséget jelent - Attilánk szerint például csúnya szó! :D).
Időnként morgunk egymással, de nagyon szeretem őket! :)
Elrakosgatom a kedves rajzokat. Feltölti a napom, amikor beérek és megölelnek (van, aki majdnem fel is dönt - de szeretetből teszi), amikor segítenek, amikor szót fogadnak. Amikor sokat jelentkeznek. Amikor okosakat kérdeznek... :) Csípem őket, ha morognak, mert játékból Lujzának, Lajosnak és mazsolának hívom őket (ez utóbbit kikérték maguknak!) Kaptam egy angyalrajzot, amikor igazán rossz napom volt (nem miattuk). És remekül szórakozom, amikor huncutul üzletelnek, hogy ezt, meg azt, meg amazt már nem, még igen...
Szóval: fazonok.
Csak szerettem volna, ha Ti is tudjátok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése