2011. máj. 16.

Május 17-18-19-én lengyel vendégek érkeznek az iskolánkba.

Május 22-én a népitáncosaink vizsgaelőadása lesz látható az Olvasóban 15.00 órától. Belépő 1000 Ft, mellyel a gyerekek új fellépőruháihoz, további felkészüléséhez lehet hozzájárulni.

Május 27-én Egészségnap. Erre a napra kérjük, hogy a gyerekek hozzanak fogkefét, fogmosópoharat! Nagy össznépi fogmosást tartunk! :D

Május 30-án ereszdelahajam - gyermeknap a suliban!
Légvárcsúszda, játékok egész nap. A gyerekek hozhatnak zsebpénzt, amit bazárokban költhetnek el.

Június 10-én osztálykirándulás Kissikátorba. A részletekről, pontos indulásról később tájékoztatunk Benneteket.

Június 15. az utolsó tanítási nap.

Június 22-én 16.30-kor tanévzáró ünnepség.

Június 24-én 8-10 óráig beiratkozás a következő tanévre (a bizonyítványokat ekkor kell visszahozni).


Mindenről közvetlenül az események előtt is értesítünk majd mindenkit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése