2011. jún. 23.

Itt a vége, fuss el véle


Gyorsan véget ért ez az év. Remélem, minden gyerkőc és szülő örömmel néz vissza az elmúlt egy évre.
Én igen. :) Bízom benne, hogy a következő legalább ilyen jól telik majd, és ilyen sikeresen végződik.
A blogot nem tudtam olyan aktívan vezetni, mint szerettem/szerettétek volna. Se pozitív, se negatív visszajelzést nem sokat kaptam. Bizonytalan voltam már a vége felé, érdemes-e csinálni. Mivel több szülő személyesen kért, hogy tegyek fel további információkat, úgy gondolom, mégis csak van haszna, ezért jövőre is folytatom. Remélem, jövőre Ti, Édesanyák, Édesapák is kicsit aktívabbak lesztek, és bátrabban mertek majd kérni, kérdezni, itt a közös oldalunkon is, én pedig igyekszem megválaszolni, információkat feltölteni a tőlem telhető legjobb módon.

Úgy gondoltam, a nyáron néha-néha jelentkezem egy-egy gyakorló, fejlesztő feladatlappal, színezővel, mesével, amit letölthettek/kinyomtathattok a gyerekeknek.


SOK ÉLMÉNYBEN GAZDAG, JÓ PIHENÉST KÍVÁNOK MINDEN CSALÁDNAK!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése